Zakaj mediji ne pišejo o dosežkih vašega podjetja?

Direktorji podjetij mi pogosto rečejo, da mediji ne poročajo o njihovem podjetju. Javnost se pogosto sploh ne zaveda dosežkov uspešnih slovenskih podjetij, lokalnih organizacij ali interesnih združenj.
V zavesti ljudi preprosto niso prisotni.
To lahko spremenite.
Na to, kako vašo organizacijo vidijo drugi, lahko vplivate sami.

Komunicirajte svoje novice

V poslu se velikokrat sklicujemo na proaktivnost.
Tudi pri ustvarjanju podobe v javnosti je tako: ustvarjajte novice in ne čakajte, da vas bodo mediji poiskali sami.
PR članke lahko producirate proaktivno.
Zagotovo se v vašem podjetju dogaja marsikaj, kar bi bilo vredno pozornosti javnosti. Povejte nam kaj o tem!

Imam idejo, kako vam lahko pomagam

Če bi zadoščal že kratek telefonski pogovor, da izurjena tekstopiska v vašem imenu pripravi članek po vseh novinarskih kriterijih …
Bi si vzeli te pol urice?

Če še niste pomislili na tekstopisca

Tekstopisec je oseba, ki ima vsa strokovna znanja in ve, kako pripraviti primerno besedilo za objavo v branžni reviji, novico na vaši spletni strani, v lokalnem ali internem časopisu, v dnevnih medijih.

Copywriter tudi ve, kako oblikovati tekst, da bo nagovoril bolj ženske bralke, in kako zasnovati besedilo, da ga bodo od začetka do konca prebrali potencialni naročniki turističnih aranžmajev, inženirke in inženirji ali poslovni partnerji.

Za vas in v vašem imenu bo pisec besedil pripravil članek, pod katerega se lahko podpiše predstavnik organizacije, direktorica ali direktor, strokovnjak ali strokovnjakinja podjetja.

Hitro, brez stresa in s tem, da končno obliko besedila vedno potrdi naročnik. Vi.

Sodelujmo!

Pokličite že danes na m: 031 517 737 ali pišite na tanja.bricelj@kolibri.si. Tukaj preglejte moje reference in preverite vse vrste besedil, ki jih lahko pripravim za vas.

In predvsem: kaj lahko izgubite, razen pol ure?